Vijesti

Foto: prtscr emisije Otvoreno

HRT nakon dva mjeseca objavio ispravak netočnih informacija

Nakon gotovo dva mjeseca odgađanja objave i intervencija u sadržaj ispravka informacija objavljenih u emisiji Otvoreno te podignute tužbe protiv urednika HTV-a, jučer je javna televizija HRT napokon objavila ono što je zakonom dužna, priopćili su iz Centra za mirovne studije. "HRT je, vjerojatno svjestan neugodnosti sudjelovanja u parnicama u svojstvu tuženika, odlučio ispuniti svoju zakonsku obvezu objave ispravka i time nas potaknuti da povučemo tužbu protiv njegova urednika Brune Kovačevića, koji prvotno nije objavio ispravak", ističu.